madasmadas Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 När eller hur utväklas feebas? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Få fullt i Beauty mätaren. (Contest) Då får du ge den massa Berrys som ger mycket Beauty Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Jag tror att det var Blue och Indigo -pokéblocks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Ja, men det finns berrys också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Eh, Ja, man kan bara ge Berrys efter man har blandat dom, och då blir dom till Pokeblocks, så jag fattar inte vad du menar Umbreon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Eh, Ja, man kan bara ge Berrys efter man har blandat dom, och då blir dom till Pokeblocks, så jag fattar inte vad du menar Umbreon. Oops, blanda ihop dom med dom där berrys som ökar friendship. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Man ska blanda Pamtre berry i en blender så får man indigo eller gold pokéblocks med t.ex. level 50 och feel 45. Då blir mätaren garanterat full. Sen ska man träna feebas en nivå också. :student: :kung: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Menar du Lv som nivå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Japp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Jaha... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg