Iqaros Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Nu vet jag inte om någon redan tipsat om detta underbara manager spel i fotboll. Jag tänkte i vilket fall som helst ta upp detta ämne då jag tycker att alla fotbollsintresserade bör ta en titt för att sedan besluta sig. All fakta kring online-spelet finns på själva hemsidan och jag vill bara påminna er om att det INTE går att fuska på dett spel, så att vi utesluter sådanna frågor. www.Xperteleven.com, länken till det bästa managerspelet online. P.S Spelet är självklart gratis och behövs inte heller att ladda hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 kan man se 3d-macther? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Nej, det är bara textbaserade matcher, men uteslut inte spelet bara för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Jag tycker att det är skit tråkigt. det ända roliga är när man kan "preparera" motståndarnas drycker ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Hur insatt i spelat har du varit då? Om du nu påstår att fultrix är det roligaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samir Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Det var inte så kul det här spelat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.