rido Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 hej jag spelar pokemon channel och undrar vart jag hittar Pichu bros anime part 5? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tipsaren Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Jag med men nintendo cluben sa att man får den på dag 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rido Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 men jag fick den inte på dag 5 :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Man ska göra ett uppdrag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rido Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 jag vet att man ska göra ett uppdrag men vilket himla uppdrag??? :blink: saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaara snäla :( :( :( :( :( : jag menar :D svara :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Sök på google Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rido Skrivet 3 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 svara hldre :cry: men taak endå :rolleyes: det går inte på google :( :( :( :( :( jag visste de ingen svrar på mig men alla andra :( :( :( :( : :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Kolla på pokemons eller Nintendos forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 -Åk till vinter berget -Gå längst till höger på skärmen o klicka på skylten där (ruin-nånting) -Klicka på Gengar -Åk tillbaka o gå ut på ängen -Prata me Duscull o ge den en boll, den ger dig sin lampa -Åk tillbaka till vinter berget -Gå till ruinerna igen o skräm iväg Gengar me lampan -Gå in i ruinerna o använd blixt på två blommliknande saker -Längre in i ruinerna hittar du en Golbat staty, den ger dig en fråga Ja elr. Nej-svar -I den hittar du Pichu Bros. part five -Ge skivan till Magnemite me videokameran -Klart. Åk nu hem o titta på hela Pichu Bros. Resten får du klura ut själv. OBS. detta måste ske på kvällen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rido Skrivet 6 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 det blir ju aldrig kväl o var hitarman boll en :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Jo det blir kväll. Channel går efter GC klockan som du har ställt in (förmodar jag). Bollen hittar du i ett hål på ängen utanför "ditt" hus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg