rido Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Skrivet 29 Juli 2006 hej jag spelar pokemon channel och undrar vart jag hittar Pichu bros anime part 5? :huh:
Tipsaren Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Skrivet 29 Juli 2006 Jag med men nintendo cluben sa att man får den på dag 5
rido Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 30 Juli 2006 men jag fick den inte på dag 5 :angry:
rido Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 jag vet att man ska göra ett uppdrag men vilket himla uppdrag??? :blink: saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaara snäla :( :( :( :( :( : jag menar :D svara :visslar:
rido Skrivet 3 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 svara hldre :cry: men taak endå :rolleyes: det går inte på google :( :( :( :( :( jag visste de ingen svrar på mig men alla andra :( :( :( :( : :unsure:
Girafariglove Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Skrivet 4 Augusti 2006 -Åk till vinter berget -Gå längst till höger på skärmen o klicka på skylten där (ruin-nånting) -Klicka på Gengar -Åk tillbaka o gå ut på ängen -Prata me Duscull o ge den en boll, den ger dig sin lampa -Åk tillbaka till vinter berget -Gå till ruinerna igen o skräm iväg Gengar me lampan -Gå in i ruinerna o använd blixt på två blommliknande saker -Längre in i ruinerna hittar du en Golbat staty, den ger dig en fråga Ja elr. Nej-svar -I den hittar du Pichu Bros. part five -Ge skivan till Magnemite me videokameran -Klart. Åk nu hem o titta på hela Pichu Bros. Resten får du klura ut själv. OBS. detta måste ske på kvällen!
rido Skrivet 6 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2006 det blir ju aldrig kväl o var hitarman boll en :o
Girafariglove Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Skrivet 6 Augusti 2006 Jo det blir kväll. Channel går efter GC klockan som du har ställt in (förmodar jag). Bollen hittar du i ett hål på ängen utanför "ditt" hus.
Rekommendera inlägg