Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Vet nån vilken åldergräns det kommer vara på Jackass 2? Hoppas inte 15 års gräns. :( P.S. bio premiär ca 10 november... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wasabi Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 På dom flesta sidorna står det "Ej Klart" på Åldersgräns, tror det kommer senare, bara att vänta tills lite reklam om den börjar komma :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 En sak är säker: 15 års gräns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Den borde vara tillåten från 11. Jag tycker inte Jackass är så himla äckligt som alla säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Den borde vara tillåten från 11. Jag tycker inte Jackass är så himla äckligt som alla säger. Jackass the Movie(1:an) är ifrån 15.. Så jag tror nog att 2:an är också det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Den borde vara tillåten från 11. Jag tycker inte Jackass är så himla äckligt som alla säger. vem tycker Jackass är äckligt...?men åldersgränsen lär ju vara 15... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Alla jag kände som hade sett det tyckte det var vidrigt men det tyckte inte jag efter första gången jag sett det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 inte för att vara mes.. men jag hatar jackass viva la bam och allihopa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Du kanske inte rentav förstår allt i serierna. De är ju de bästa som gjorts. Jag tror Jackass 2 får 15 år. Alla kritiker är så mesiga nu förtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Vet nån vilken åldergräns det kommer vara på Jackass 2? Hoppas inte 15 års gräns. :( P.S. bio premiär ca 10 november... Vad gör det om det är 15 års gräns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Vet nån vilken åldergräns det kommer vara på Jackass 2? Hoppas inte 15 års gräns. :( P.S. bio premiär ca 10 november... Umbreon_Moon P13... 13 år = ingen bio som är för 15 åringar. Lista ut resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.