lovely Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 [email protected] hej jag behöver hjälp med Robinson kan nån hjälpa mig jag har kommit till att rädda Fredag!! snälla hjälp skriv ett mejl!! kjam kjam Citera
Bigbrother Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Man ska knacka med en sten på trädet när man går in i grottan :D sen ska man översätta och det är då hej jag heter mokmoma min pappa äger ön här bredvid :) Citera
tomme94 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 hej jag undrar hur man får bort fågeln ur boet vid stora eken??? Citera
Bigbrother Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Jag har skrivit på din tråd hur man gör :D Citera
Gäst Ankan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Skrivet 11 Februari 2004 Pratar ni om Robinson som kom ut för typ 5 år sedan? Citera
lovely Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Februari 2004 Man ska knacka med en sten på trädet när man går in i grottan :D sen ska man översätta och det är då hej jag heter mokmoma min pappa äger ön här bredvid :) men hur kommer man in i grottan?? :huh: Citera
lovely Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Februari 2004 Jag har skrivit på din tråd hur man gör :D hur går man in på tråd?? :huh: Citera
Agito Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Skrivet 11 Februari 2004 tryck bravid svara längst ner och sen skriver du en rubrik och om du vill lite mer om tråden sen skriver du det du vill ha hjälp med eller vad det nu än är Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.