Thunder Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Vad ska man göra i ice cavern? Vad ska man göra i Gerudu Valley? I ice cavern har jag kommit tell ett rum med en isig kruka och en isig kista hur tar man bort isen? I gerudu Valley har jag hittat en man i fängelse och släppt ut han! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Ice cavern: Där ska du finna Iron boots...du kan smälta Röd is med Blå eld... Gerudo valley: Du ska rädda 4 st män och när du gjort det så Får du gerudopasset vilket gör att ingen av gerudokrigarinnorna attackerar dig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Var finns dom? Och var får man blå eld har skutit en pil egenom och på isen men det händer inget! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 använd en flaska vid den blå elden, så har du blå eld på flaska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Tack för hjälpen har fått den blåa jackan eller vad det är hur får jag den andra av hanns son? Och vem är det och vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Tack för hjälpen har fått den blåa jackan eller vad det är hur får jag den andra av hanns son?hans son??? menar du kungen?? isf ( om du har skorna och den blå dräckten ska du bege dig till vattnet templet och sjunka ner till botten gå till rummet där två släckta facklor är utanför och träffa princessan, hon kommer att visa dig vart man sänker vatten nivån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Ja men jag vill ha den där värme tröjan. Goron Tunic http://www.nintendo-se.com/development/zeldasidan/imgs/ocarina/gorontunic.jpg Den här tunikan får Link utav Darunias son när han är står. Goron Tunic är eldsäker och låter Link vistas på annars för extrema varma ställen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 det ska du ha i fire tempel är det nån som har en guide på när man ska räda några män arbetare tror ja det e Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 du får den om du besöker goron city som stor och spränger en bomb framför den lilla goronen...då ger han dig den... http://db.gamefaqs.com/console/n64/file/ze...ess_workers.txt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 För att få Water Tunic ska du smälta kungens is som han är i! då får man vattendräkten... sen kan du smälta isen till affären i Zoras Domain. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 den hade han ju redan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 0014 kan jag få en guide till ice cavern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg