Smaragd Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 http://db.gamefaqs.com/console/n64/file/ze..._ice_cavern.gif karta till Ice Cavern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Har inte klarat forest tempel än men har hittat 3 st tämpel samntidigt! Dom är: Forest Fire Water Tack för hjälpen har iron bots nu =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Hur kommer man över bron i gerudu valley??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 med epona!!! har du klarat water tempel?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Okej hur får man epona så man kan rida på den vart som hälst och nej jag har inte klarat water temple e där nu!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 ok vill du ha en svensk guide på water du kan få den och sen så får ja en summa mellen 25-100 ok? hur man får epona gå till ranchen som liten och lär dig eponas song när du sen är vuxen gå till baka till ranhcen (se till att ha pengar me dig)gå och säg till snubben att du vill rida betala och när du kommer in så sätt dig inte på den fram stälda hästen utan dra fram din orciana och spela eponas song. Då kommer epona fram sätt dig upp på henne och ride fram till kilen prata me han (medans du fortfarande siter på hästen) vin över han två grr då kommer du få epona men han kommer låsa indig ta full sats och hoppa rakt utt over muren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Okej tack jag ska bara chatta ihop lite poäng till guiden (vill inte ta ut från banken håller på att spara) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 (redigerat) Vart e den sista gubben man ska rädda vid piraterna (tjejerna) jag har bara tre hittar inte den sista!!! :( Redigerat 14 Februari 2004 av Spelnisse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 har du tagit den som man kommer åt om man är på taket?? Isf inte gör så här.. där man hoppar över hålet för att komma till kistan.. hoppa ner där i stället och och gå in i öpningen då kommer du till honom...(tror jag det var att hoppa ner där) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Vilken kista beskriv vilket rum den e i om du kan!!! Och ifall du har kan jag få en guide till water temple på svenska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 det finns en sån guide i fuska.se ´s arkiv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Ochej men jag vill ha en guide till fire och Water tampel om ni kan ordna det (svensk) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg