Gäst Beldur Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) varför var mitt namn gult när jag kollade? Det är väl bara moderatorer som har gult? bugg.bmp Redigerat 30 Juli 2006 av Beldur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 bug tror jag, mod verkar du iaf inte vara :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Om du håller muspekaren över vilka som är online så blir ditt namn automatiskt gul, vilket fungerar på alla medlemmar. Om ditt namn visar gult utöver detta så är det nog en bugg av något slag. Rekomenderar att du kontaktar Admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 (redigerat) Ok, tack för svaren... Det är inte gult längre :) EDIT:Blev så igen men när jag uppdaterade sidan så var d borta :S Redigerat 1 Augusti 2006 av Beldur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.