Gäst Miglot af eraon Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 (redigerat) Fråga personalen om det. De brukar vara spel intresserade. Jag klippte i hop en liten instruktions guide från deras sida. Ny_tt__GIMP_image.bmp Redigerat 6 Augusti 2006 av Miglot af eraon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Det står klart och tydligt ifall det kostar på online spel , men på det flesta gör det ej det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 det är typ spel som everquest online och final fantasy 11 de kostar :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simlar99 Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 kan man få virus på playstationet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Tror inte det. KAnske om du laddar ner grejer om det går. På xbox kan man ju ladda ner massa banor och sånt fast jag vet inte om man kan det på PS2. Men annars går det nog inte.... En nätverksadapter kostar väll bara ca 300kr eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Köpte min nätverksadapter för 279:- på EKO, men jag har aldrig sett några där sen dess! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg