SmeK Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Skrivet 30 Juli 2006 hej jag skulle behöva lite hjälp alla dom gamla spelen t'ex cs 1.6 half life m.m funkar inte att spela på internät det står att det är nåt fel med nätverket. men css funkar fint half life 2 med vad e det för fel? snälla hjälp tack!
DOG_Cool Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Skrivet 30 Juli 2006 hej jag skulle behöva lite hjälp alla dom gamla spelen t'ex cs 1.6 half life m.m funkar inte att spela på internät det står att det är nåt fel med nätverket. men css funkar fint half life 2 med vad e det för fel? snälla hjälp tack! vad står det når du letar efter servrar
SmeK Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 när jag går in på cs så är det inga serverar men när jag trycker på server när det inte är igång så är det massa servrar men när jag startar en så står det bara någonting med att det är nåt fel på mitt närverk
Vitdom Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 pröva att instalera om spelet och om det inte går pröva instalera om steam.
Rekommendera inlägg