frogren Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) jag bara undrar vilka spel jag ska köpa när jag har (PENGAR) Redigerat 30 Juli 2006 av frogren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 jag bara undrar vilka spel jag ska köpa när jag har (PENGAR) lara croft tomb raider legend eller buzz the big quiz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Säger samma som jag gjorde i Xbox forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Och vad sa du där? :huh: frogren: Vilken genré tycker du bäst om? Om jag får veta det blir det lättare att ge dig tips. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Det finns många olika sorters genrér Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frogren Skrivet 31 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 asså jag har. gba, nintendo 64, nintendo 8 bit, pc, ps2, xbox. jag har ingen favorit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 (redigerat) Till PS2 borde du köpa "Buzz! The Music Quiz", det är jättebra och man kan spela fyra åt gången om man köper fyra "Buzzers" (kontroller) till det. Redigerat 1 Augusti 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Prince of persia 2 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Och vad sa du där? :huh: frogren: Vilken genré tycker du bäst om? Om jag får veta det blir det lättare att ge dig tips. Gudfadern,nya sportspel som kommer typ,FIFA 07,NHL 07 skrev jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 KH 2 kommer ju snart så om du har spelat 1 så tycker jag du ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zamok Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 du ska köpa prince of persia 3 eller grand theft auto san andreas :D :lol: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Sagan om den tredje tidsåldern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg