Pelleelle Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Jag gav mig lite stöd genom att träna till lv 24 på destiny island, men det tog en vecka. Annars gjorde jag 6 försök på draken.(den var skitsvår) Nu är jag i rummet innan final rest.(lv 58) Så det var svårt först när jag kommit till hollow bastion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 ok, mina ligger typ på 98 100 och 96. nått sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 På expert? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Hur dödar man bossen i Peter Pans värld??? Vilken boss är det du menar, Kapten Krok eller det stora svarta spöket vid Klocktornet i London? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddy_cool_94_ Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Den svarta spöket i klocktornet!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg