Gäst Keyser_Soze Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 (redigerat) Hey! Vad heter sången som spelas i början av v för vendetta? den som spelas i högtalarna i hela staden när vendetta sprängen nån byggnad? Det är typ en klassiker tror jag. ;) Redigerat 9 Augusti 2006 av Keyser_Soze Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Sök på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Det tror du inte att jag har gjoer eller? ajg sökte typ 1 timma. och kollade på soundtrack och sånt. hittar bara inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 menar du den med "gun powder treason" osv?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Starta filmen, de säger vad den heter i början av filmen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Annarst står namnet på alla låtarna i sluttexterna. Det brukar det göra i alla fall. Fast om du inte har filmen blir det svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 ty ska kolla på det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Har du hittat? Annars kan jag kolla på min,har dubbel-disken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 nope, inte hittat :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.