Gäst Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Vet någon om MM3 är bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 det är sådär! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Är det Midtown Madness som man kör bil i stockholm? Det verkar coolt, har inte kört det men jag skulle vilja ha det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gangster_jocke Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 har klarat det.det är ok(iallafal nästan ok) :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Är det Midtown Madness som man kör bil i stockholm? Det verkar coolt, har inte kört det men jag skulle vilja ha det. man kör inte i stockholm. man kör i paris eller washiongton(tror det stavas så). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Henrik Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Vet någon om MM3 är bra? Spelet är bra, häftigt grafik men kör känslan tycker jag att den är kass :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Är det Midtown Madness som man kör bil i stockholm? Det verkar coolt, har inte kört det men jag skulle vilja ha det. Ne det är det inte, det är Project Gotham Racing 2. ----- Tycker Midtown Madness 3 är rätt så kul men det är roligare online :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 det är ur kul!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Det fick en åtta i super play så det är nog bra skulle jag tro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xbox Älskaren Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Det suger! Det är det sämsta bilspelet på Xbox! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Det suger! Det är det sämsta bilspelet på Xbox! Nej det finns sämre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Det suger! Det är det sämsta bilspelet på Xbox! Nej det finns sämre Har du kört Rallisport challenge? det är Kasst och skit tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg