Secred Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Skrivet 26 Oktober 2003 Är det Midtown Madness som man kör bil i stockholm? Det verkar coolt, har inte kört det men jag skulle vilja ha det.
gangster_jocke Skrivet 1 November 2003 Rapport Skrivet 1 November 2003 har klarat det.det är ok(iallafal nästan ok) :mrgreen:
Gäst Skrivet 1 November 2003 Rapport Skrivet 1 November 2003 Är det Midtown Madness som man kör bil i stockholm? Det verkar coolt, har inte kört det men jag skulle vilja ha det. man kör inte i stockholm. man kör i paris eller washiongton(tror det stavas så).
Henrik Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Vet någon om MM3 är bra? Spelet är bra, häftigt grafik men kör känslan tycker jag att den är kass :mrgreen:
DoshNak Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Är det Midtown Madness som man kör bil i stockholm? Det verkar coolt, har inte kört det men jag skulle vilja ha det. Ne det är det inte, det är Project Gotham Racing 2. ----- Tycker Midtown Madness 3 är rätt så kul men det är roligare online :)
Kassler Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 Det fick en åtta i super play så det är nog bra skulle jag tro
Xbox Älskaren Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 Det suger! Det är det sämsta bilspelet på Xbox!
Gäst Anta Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 Det suger! Det är det sämsta bilspelet på Xbox! Nej det finns sämre
Kassler Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 Det suger! Det är det sämsta bilspelet på Xbox! Nej det finns sämre Har du kört Rallisport challenge? det är Kasst och skit tråkigt.
Rekommendera inlägg