Hoppa till innehåll

Pokémon Safir


Rekommendera inlägg

Hur hittar man ordet house? det vill säga kunna använda det när man skriver brev och pratar med folk. Jag har lyckats hitta ett fusk på den här sidan där man kan få Mew men då måste man säga ordet house och jag har inte ordet house. Vet ni hur man får det ordet? :blink:

Redigerat av splintercell987
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Om du läste längre ner på det fusket bland kommentarerna så stod det att bara på den japanska versionen så kan man hitta House.

Men Home kunde man ta istället och gå till Cave of Origin.

Men det stod också att det funkade bara på Ruby.

Så det kommer inte att gå om du ska försöka på Sapphire.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, själv vet jag inte om det funkar, men många skrev i kommentar att dom hade fått Mew och var jätteglada osv, men här är fusket:

 

Åk till Pacifidlog Town, Prata med den lilla mannen utanför PokéCentret och han kommer säga:

"See, isn't it neat?

These houses are on water!

I was born here!"

 

Då ska du sen åka till Petalburg staden och prata med gubben som vill veta din profil, då ska du skriva:

Home are on water

 

Sen ska du leta i Cave of Origin.

Jag vet inte om detta är sant men många har sagt att dom har hittat Mew men det tog lång tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dark_Zebra

Okej, själv vet jag inte om det funkar, men många skrev i kommentar att dom hade fått Mew och var jätteglada osv, men här är fusket:

 

Åk till Pacifidlog Town, Prata med den lilla mannen utanför PokéCentret och han kommer säga:

"See, isn't it neat?

These houses are on water!

I was born here!"

 

Då ska du sen åka till Petalburg staden och prata med gubben som vill veta din profil, då ska du skriva:

Home are on water

 

Sen ska du leta i Cave of Origin.

Jag vet inte om detta är sant men många har sagt att dom har hittat Mew men det tog lång tid.

 

Måste testa!Men man kan ju bara komma in en gång(när man ska möta Kyogre/Groundon)!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...