Backspace Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Var ska man gå om man ska uppgradera sina saker på Zelda? Alltså hur man uppgraderar skölden och bumerangen? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Dom grejerna uppgraderar du där ungefär där du köper zoras flippers fast längre ner, det är lixom en liten grotta med en damm, så frågar dom om du vill kasta ner nått och då säger du yes sen så väljer du din sköld, kastar ner den, så kommer en fe upp och frågar om det är din, då säger du yes, då säger hon typ att du var ärlig, så får du tillbaka din sköld fast uppgraderad! samma sak med bomerangen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 vet någon hur man får fjärde flaskan det är väl där eller jag har de två som man hittar/köper i staden och den med kistan och tjuven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Det ska finnas en flaska under bron. Vid slottet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Dom grejerna uppgraderar du där ungefär där du köper zoras flippers fast längre ner, det är lixom en liten grotta med en damm, så frågar dom om du vill kasta ner nått och då säger du yes sen så väljer du din sköld, kastar ner den, så kommer en fe upp och frågar om det är din, då säger du yes, då säger hon typ att du var ärlig, så får du tillbaka din sköld fast uppgraderad! samma sak med bomerangen Men hur ska man kasta ner skölden? Den finns ju inte när man ska kolla sina items! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 (redigerat) Det ska finnas en flaska under bron. Vid slottet :)ok men vart hoppar man ner? Redigerat 9 Februari 2004 av KNASEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 MAN SKA GÅ NED FÖR EN STEGGE I NÄR HETEN NER I VATTNET OCH SIMMA UNDER BRON Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Nu har jag uppgraderat skakerna hos den där ängelns damm! Men när jag testa med svärdet så gick det inte! Jag fick ju bara det vanliga! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 det går inte med svärdet...du hittar lite senare ispelet Mastersword som är ett av de starkaste... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Har du märkt att skölden tål eldkastare. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Har du märkt att skölden tål eldkastare. B) Det visste jag så fort jag fick den för det säger dom när man får den uppgraderade skölden! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg