cyber-fox Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 (redigerat) jag vet värdens bästa chat klient den kallas second life man springer runt i en #D renderad värld köper vapen kläder chattar går med i klaner. allt som i riktiga världen här är hemsidan: http://www.teen.secondlife.com allvarligt ni måste prova finns för Windows 98 eller senare och Mac OS X eller senare Redigerat 1 Augusti 2006 av cyber-fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Men det kostar jöe pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Men det kostar jöe pengar Nä de e gratis även fast man ska andvända kontantkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Man kryssar i gratisacc Ändå så måste man skriva kontouppgifter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 jag är ju själv medlem på second life sök på: jarl childs det är gratis jag lovar läs själv på Pricing på deras sida länk: http://teen.secondlife.com/pricing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 men vad dåligt. Även om man skall ha gratisversionen så måste man fylla i adress, telnummer och sina kortuppgifter. f*n i h*lvetet att jag ger dem mitt telefonnummer. Rekommenderar There istället. http://www.there.com/ man måste visserligen ladda ner det, men iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 (redigerat) det där är en fuckin kopia av second life :angry: ps second life programmet äter upp hårddisken (tar mycket plats) ds Redigerat 1 Augusti 2006 av cyber-fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Det verkar bara vara negativa saker med second life. Något lurt verkar det vara med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Ja detta låter som ett jättebra spel med grym grafik och det är alldeles gratis. Vad coolt spelet är man ska chatta på det och man blir blåst. Det perfekta spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 exakt.. spel som är "gratis " där allt verkar jättebra är ofta skumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) MEN VA f*n JAG SA JU ATT JAG INTE BLEV BLÅST ÄR NI HeLT FUCKIN BLINDA ELLER HAR NI DYSELEXI?????!!!!!!! :angry: :angry: SKA FUCKIN VISA ER ALLIHOP ATT DOM INTE BLÅSER ER. MED OVÄNLIGA HÄLSNINGAR //cyber-fox SKA VISA ER MIN VTOL OCH MITT ANTIGRAVITY PLANE INKL VaPEN SAMT MINA BILAR OCH MIN LUSTJAKT Redigerat 2 Augusti 2006 av cyber-fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 MEN VA f*n JAG SA JU ATT JAG INTE BLEV BLÅST ÄR NI HeLT FUCKIN BLINDA ELLER HAR NI DYSELEXI?????!!!!!!! :angry: :angry: SKA FUCKIN VISA ER ALLIHOP ATT DOM INTE BLÅSER ER. MED OVÄNLIGA HÄLSNINGAR //cyber-fox SKA VISA ER MIN VTOL OCH MITT ANTIGRAVITY PLANE INKL VaPEN SAMT MINA BILAR OCH MIN LUSTJAKT Men asså, chilla mannen!Folk är inte lika glada att skriva in kontouppgifter för att spela ett f'ucking spel som du är <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.