cyber-fox Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 deras server är nere nu för reparation samt uppdateringar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 MEN VA f*n JAG SA JU ATT JAG INTE BLEV BLÅST ÄR NI HeLT FUCKIN BLINDA ELLER HAR NI DYSELEXI?????!!!!!!! :angry: :angry: SKA FUCKIN VISA ER ALLIHOP ATT DOM INTE BLÅSER ER. MED OVÄNLIGA HÄLSNINGAR //cyber-fox SKA VISA ER MIN VTOL OCH MITT ANTIGRAVITY PLANE INKL VaPEN SAMT MINA BILAR OCH MIN LUSTJAKT När han som tipsat sidan får utfall för minsta lilla blir man extra sugen på att joina. Men "visa" oss att dem inte blåser en, tror inte någon komme bry sig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 ursäkta mitt heta humör men jag tycker att dom är fuckin bra :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Du e ju smart du <_< Läste FAQ, inte f*n är det gratis!! Citat från hemsidan: 4. How much does Second Life cost? From a $9.95 one-time fee and up. See Pricing for details Det du menar om gratis är 7-dagars trial. 7. Can I try Second Life for free before I buy? Yes. You'll automatically get a 7-day free trial just by downloading and logging in. Quit before the 7 days, and pay nothing. During your trial, you'll have unlimited access to Second Life—all its tools, events and communities. If you cancel before your trial expires you won't be billed. Otherwise, you will be charged for the plan you requested when you download Second Life. Orka hålla på med caps...Sista kommentar -Dom blåser er som f*n... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 3 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jamen f*n det funkar för mig.nu tänker jag inte läsa det här tråk forumet. för det är för många kritiker :( . YOU ARE RUINING EVERYTHING >_< Nu ska jag logga in på second life och ha lite kul, torrbollar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Men sluta gnäll och bryt inte ihop för minsta lilla, lär dig ta lite kritik. Det är inte ens dig vi kritiserar det är ett spel.Om de nu blåser folk så är de knappast du som blir blåst. Det är dina föräldrar. Om en förälder låter sin unge skriva in sitt namn och adress samt telefonnummer och personnummer samt skriva in kortnummer så är den f*n helt borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 (redigerat) hmmm.. verkar kul, men det är då faan inte gratis >:( Redigerat 3 Augusti 2006 av ThePunisher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 deras server är nere nu för reparation samt uppdateringar :( Well,see if I care. Kom igten,les igenom innan du gor nogot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arices Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 jag lör second life faast jag kör inte på teen second life.... När jag rigestrera mig så hade jag mitt namn men tellefån numer behövde jag inte skriva i Det ända som kostar pengar är att få pengar på det men man kan också ta utt pengar man tjärnat i spelet.... och jag vet hur man får pengar gratis.....men det tar lång tid och är ass tråkit...... Men det fins skit mycket gratis nöje så jag har skitkul när jag spelar.... dom har alt från tropiska öar till städr eller typ star wars saker affärer och städer somn typ tattoaen...... så jag tycker ni ska tästa det....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 jag lör second life faast jag kör inte på teen second life.... När jag rigestrera mig så hade jag mitt namn men tellefån numer behövde jag inte skriva i Det ända som kostar pengar är att få pengar på det men man kan också ta utt pengar man tjärnat i spelet.... och jag vet hur man får pengar gratis.....men det tar lång tid och är ass tråkit...... Men det fins skit mycket gratis nöje så jag har skitkul när jag spelar.... dom har alt från tropiska öar till städr eller typ star wars saker affärer och städer somn typ tattoaen...... så jag tycker ni ska tästa det....... Och vilken sten lärde du dig svenska av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Har förut spelat Second Life och efter bara 1 timme insåg jag att det är sk*t. För att bara nämna några saker: + Laggar hur mycket som helst. + Det är dålig grafik när man väl kör spelet. + Om man ska ha kul (om det nu går) måste man ha Linden Dollars (pengarvalutan i spelet) och dem får man genom att antingen betala med verkliga pengar eller sitta på en stubbe som betalar en 1 Linden Dollar/10 minut (1000 Linden Dollars=40 kr). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Jag rekommenderar Entropia Universe. Det är mycket bättre och roligare än second life, då man kan göra fler saker, det är verkligare och det laggar inte lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.