Hoppa till innehåll

Second Life

cyber-fox

Rekommendera inlägg

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

MEN VA f*n JAG SA JU ATT JAG INTE BLEV BLÅST ÄR NI HeLT FUCKIN BLINDA ELLER HAR NI DYSELEXI?????!!!!!!! :angry:  :angry:

SKA FUCKIN VISA ER ALLIHOP ATT DOM INTE BLÅSER ER.

MED OVÄNLIGA HÄLSNINGAR //cyber-fox

SKA VISA ER MIN VTOL OCH MITT ANTIGRAVITY PLANE

INKL VaPEN SAMT MINA BILAR OCH MIN LUSTJAKT

När han som tipsat sidan får utfall för minsta lilla blir man extra sugen på att joina. Men "visa" oss att dem inte blåser en, tror inte någon komme bry sig ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du e ju smart du <_< Läste FAQ, inte f*n är det gratis!!

Citat från hemsidan:

4. How much does Second Life cost?

From a $9.95 one-time fee and up. See Pricing for details

Det du menar om gratis är 7-dagars trial.

7. Can I try Second Life for free before I buy?

Yes. You'll automatically get a 7-day free trial just by downloading and logging in. Quit before the 7 days, and pay nothing. During your trial, you'll have unlimited access to Second Life—all its tools, events and communities. If you cancel before your trial expires you won't be billed. Otherwise, you will be charged for the plan you requested when you download Second Life.

Orka hålla på med caps...Sista kommentar

-Dom blåser er som f*n...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men sluta gnäll och bryt inte ihop för minsta lilla, lär dig ta lite kritik. Det är inte ens dig vi kritiserar det är ett spel.Om de nu blåser folk så är de knappast du som blir blåst. Det är dina föräldrar. Om en förälder låter sin unge skriva in sitt namn och adress samt telefonnummer och personnummer samt skriva in kortnummer så är den f*n helt borta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 6 månader senare...

jag lör second life faast jag kör inte på teen second life.... När jag rigestrera mig så hade jag mitt namn men tellefån numer behövde jag inte skriva i Det ända som kostar pengar är att få pengar på det men man kan också ta utt pengar man tjärnat i spelet.... och jag vet hur man får pengar gratis.....men det tar lång tid och är ass tråkit...... Men det fins skit mycket gratis nöje så jag har skitkul när jag spelar.... dom har alt från tropiska öar till städr eller typ star wars saker affärer och städer somn typ tattoaen...... så jag tycker ni ska tästa det.......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

jag lör second life faast jag kör inte på teen second life.... När jag rigestrera mig så hade jag mitt namn men tellefån numer behövde jag inte skriva i Det ända som kostar pengar är att få pengar på det men man kan också ta utt pengar man tjärnat i spelet.... och jag vet hur man får pengar gratis.....men det tar lång tid och är ass tråkit...... Men det fins skit mycket gratis nöje så jag har skitkul när jag spelar.... dom har alt från tropiska öar till städr eller typ star wars saker affärer och städer somn typ tattoaen...... så jag tycker ni ska tästa det.......

Och vilken sten lärde du dig svenska av?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har förut spelat Second Life och efter bara 1 timme insåg jag att det är sk*t.

För att bara nämna några saker:

+ Laggar hur mycket som helst.

+ Det är dålig grafik när man väl kör spelet.

+ Om man ska ha kul (om det nu går) måste man ha Linden Dollars (pengarvalutan i spelet) och dem får man genom att antingen betala med verkliga pengar eller sitta på en stubbe som betalar en 1 Linden Dollar/10 minut (1000 Linden Dollars=40 kr).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...