Hoppa till innehåll

Super Mario World 2: Yoshis Island


Rekommendera inlägg

hej jag har spelat "super mario world 2" och kommer inte längre än till World 2 bana 4...

klarade allt innan jätte bra men löser inte riktigt detta...

 

När man kommer in genom första dörren på bana 4 så ska man ju genom ett moln ? slå upp en röd "trappa" när man går vidare där så kommer man till två "lava fall" !!!!

 

Hur kommer man upp på kansten där efter de två lava fallen ????

 

jag kommer inte upp...

 

Eller är det någon annan stanns man ska gå som jag missat...

 

jag har tagit nyckeln vid lava fallet och varit inne i andra rummet med de stora spökena.. alltså den låste dörren, hört talas om något gömt rum till vänster i "rum 2" på bana 4 men vet inte vilket rum som är rum 2.. kan inte hitta något rum till vänster i det rum som har låst dörr från början...

 

 

Men viktigast är...

 

Snälla hjälp mig hur jag ska komme vidare...

HUR ska jag göra...

 

 

Jag är jätte tacksam för svar!!

 

MVH *Michaela96*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej jag har spelat "super mario world 2" och kommer inte längre än till World 2 bana 4...

klarade allt innan jätte bra men löser inte riktigt detta...

 

När man kommer in genom första dörren på bana 4 så ska man ju genom ett moln ? slå upp en röd "trappa" när man går vidare där så kommer man till två "lava fall" !!!!

 

Hur kommer man upp på kansten där efter de två lava fallen ????

 

jag kommer inte upp...

 

Eller är det någon annan stanns man ska gå som jag missat...

 

jag har tagit nyckeln vid lava fallet och varit inne i andra rummet med de stora spökena.. alltså den låste dörren, hört talas om något gömt rum till vänster i "rum 2" på bana 4 men vet inte vilket rum som är rum 2.. kan inte hitta något rum till vänster i det rum som har låst dörr från början...

 

 

Men viktigast är...

 

Snälla hjälp mig hur jag ska komme vidare...

HUR ska jag göra...

 

 

Jag är jätte tacksam för svar!!

 

MVH *Michaela96*

http://www.youtube.com/watch?v=O3n3qN1szpU

 

Det visar hur du kan få 100 pöäng på banan :) och vägen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...