Winjaaa Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Jag vill veta vad missingo tricket är för nåt :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Det är något man kan göra på Crystal.Sen kan man möta 100 Lv Pokémon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 (redigerat) Och hur gör man missingo tricket? Redigerat 1 Augusti 2006 av rudy257 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 I´ll dont now.Jag har inte Crystal. Men kolla på Crystal fusken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Jag har för mig att man kan göra det på blue och red. Man ska typ prata med nån gubbe och sen ska man surfa vid cinnabar Islands kant och så kan man möta pokeon på lv 100 och sånt. Sen kan man möta Missingo (missing number tror jag att det står för) som ser ut som ett data-chip lr nåt. Fast om man fångar honom kan spelet gå sönder. Tror det var nåt sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg