0013 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Hur får man den där book of mourdu eller vad den heter. Den ligger i biblioteket men hur får man den. Jag har Pegasus skorna och mod medaljen. Men jag vill komma in i Vishets madaljens tempel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 i ett hus som va nedanför kakiaro village som jag tror att du menar och du ska använda pegasus botts på den där bokhyllan så att bokhyllan skakar så ramlar den ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag kom på det redan men hur kommer man in i andra ingången? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 OM det är den som jag tror att du menar så ska man använda boken och tryka på den saken i mitten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Vad ska man göra när Aghim eller vad han heter trolllat in mig i Dark world. Jag kan komma till Light world fasst inte in i grejen där en "1Kristall" finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg