Gäst roxz Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 idag när jag huggde willow så kom eil bob upp och så telades jag till et ställa med massa ballong figurer där skulle man göra lite saker.. och när jag gjort alla saker så tellades jag tilbaka och så sa han ''i have got a preset to you'' och sedan försvan han men jag har ej fattat vad jag fått kan nån tala om vad jag egentligen fick... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skal0 Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Du fick antagligen några ädelstenar (gems). Du borde verkligen lära dig lite svenska då din blandning av svenska och engelska låter förjävlig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 nä jag fick inget och på tala om min stavning så ser jag felen mer orkar int rätta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToKiii Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Skulle tro att d en rörelse... Du kan titta på deras sida om du vill veta =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Ibland kan man få exp till nån lvl av han.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg