0boy Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 jag har en bild som är blå och allt jag gör med den bilr mer eller mindre blått, så hur byter jag färg till tex grön Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 va???? vilket program ge mig bilden så kan jag fixa det ifall du vill ha hel bilden i en skön grön nyans typ som du hjort med din avatar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 jag har en bild som är blå och allt jag gör med den bilr mer eller mindre blått, så hur byter jag färg till tex grön Om du har Photoshop kan du trycka på ctrl+b elr ctrl+u så kan du ändra färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BoNg0 Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 tack jag har också undrat det där länge :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Men han kanske har köpt en sån där sak i affären Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.