Gäst Zelda240 Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 hur öppnar man skattkistor? Okej, jag har fattat det nu. Nu är jag på det där spanska skeppet och ska möta bossen där. Jag ska på något vis få ner de där dumma plattorna från masten i mitten, men ölmage gubben springer ju bara efter mig! Vad ska jag göra? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) ge ölmage gubben en platta bärs kanske han stannar :P edit: stavfel :) Redigerat 2 Augusti 2006 av Tour Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zelda240 Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Men hur får jag av plattorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lila_guy94 Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 finns de ett spel till P O T C ?++? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 pirates of carribean pirates of caribean 2 till PSP och NDS och P O T C legends of jack sparrow <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zelda240 Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 okej nu har jag klarat ölmagegubben Jag är i det där vikingalandet och ska få ner kungen. Hur använder man Flame Cutlass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 jag tror att du frågar innan du ens har testat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zelda240 Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 det gör jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Du får kolla lite, det blir ju inget kul för dig om vi ska klara spelet åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst monkan Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 jag kan inte öppna grinden.....har bara kommit till att jag dödat ett gäng, öppnat två kistor och så kör jag fast när inte grinden öppnas. Måste man ha nåt annat än musen och tangentbordet? Ja, jag veeeeet att jag är usel, men jag vill ju gärna fortsätta :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.