Xanadu Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Hej, har lite problem på den här banan. Efter att man har kört ett tag på banan kommer man till ett ganska mörkt rum, och på högersidan av rummet finns det en massa små plattformar som kommer ut om man gör jedi kraft på dem. har kommit upp och dragit i spaken som är där uppe, då tänds det en massa blå lampor på golvet (2 led). Men sen förstår jag inte vad man ska göra. Är väldigt tacksam för hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wofukomi Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Du ska leta på typ 2-3 st till såna där spakar, sen kommer du vidare. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst björn49 Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Jag fattar inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 hej jag har spelat det spelet och jag tror att det är som Wofukomi säger leta efter mer spakar så kommer du vidare det är bara att skicka ett meijl till mig om du undrar nåt :D :D :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg