Gäst Gotenks Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 På mitt Emerald hittade jag en grotta som hette altar cave den har aldrig varit där förut men nu va den det. de e en helt tom grotta inga stegar inga "dörrar" och inga pokebollar!!!!! va e det för grotta egentligen e de nått viktigt för den e helt tom!!!!! vägbeskrivning: gå till trickmasters hus gå inte in gå till vänster vid fiskaren så ska du gå upp sen vänster sen e du framme vid vid altar cave grottan ligger inte ut i vattnet om du inte ser den så säg helst det och svara på e det nåt vikgtigt snälla??!!
papyrus_pokemon Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 ja tror det finns en massa pokemon som man inte kan fånga utanför :)
Gäst Gotenks Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 ja tror det finns en massa pokemon som man inte kan fånga utanför :) haha som en massa zubats :P de va den enda pokemonen ja mötte
Nami Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 Det finns inte mycket info om den grottan, men man ska göra något för att få några andra Pokemon att visa sig där. Tryck här
papyrus_pokemon Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 det där hjälpte inte mej mycket <_<
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 Wonder Spots.Det är det man behöver för att möta dom där Pokémonen.
papyrus_pokemon Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 hur ser dom där spotsen ut? :huh:
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 Jag har ingen aning vad det är för nånting!
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 Det är typ Nintendo Events, eller har jag helt fel!! :blink:
Girafariglove Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 Altering cave e inte onödig om man har en slags pokemon kort, e-cards, o en e-reader. För om man har en e-reader o några e-cards så förändras det vilka pokemon man kan fånga där. Tror dock inte att allt detta säljs i Sverige o så e det onödigt för de pokemon man får på e-cards e exact samma man kan fånga i Zafari zonen utökad verson, plus några till.
Rekommendera inlägg