darzak Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) ok jag har hållt på med detta rätt så länge så ni kan lita på mig. ni kommer få hälften av guiden på forument och den andra hälften på msn eller e-mail. (den bryter kanske mot forum regler men jag är inte säker) okej det finns vissa sidor som betalar dig att registrera dig på saker eller fylla i frågeformulär en sån sida heter: §1.2 det är den jag använder för tillfället och efter 1 dag så har jag runt 20$ om ni registrera er gör det med min ''länk'' för då får jag en liten bonus och det är ochså ett sett för er att tacka mig. (EDIT: pengarna asso ) ni måste tjäna minst 5 $ för att få dom men dom blir till svenska kronor i banken så det är inget att oroa sig för. när ni har loggat in så kommer det vara en lista med en massa länkar och bredvid länken så står det vad man ska göra (t.ex register and fill out the survey) och sen står det hur mycket man tjänar när man har gjort klart den ( allt från 1$ till 20$) resten av guiden måste jag ge er genom mail lr msn annars blir jag kanske bannad från fuska.se/forum , det är bara KANSKE men jag vill inte riskera det.. min msn är [email protected] EDIT: här är en bild till dom som inte tror (det finns mer men jag vill inte vissa) http://img301.imageshack.us/img301/4337/namnlsgr4.th.png Redigerat 3 Augusti 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 det där verkar vara lite väl enkelt, tycker jag... finns det ingen hake...? måste man ge ut personlig info..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Hur ska vi kunna lite på dig? Vi vet ingenting om dig. Det kan lika gärna vara lurendrejeri. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Det finns en hel del sådanna saker ute på internet, och det finns i princip alltid en hake med att registrera sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 loter lite skumt, och for enkelt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) men herregud om ni inte vill ha det så gör inte , ni kan låta en forum admin testa och bekräfta att det funkar, jag trodde ni skulle spamma mig med herregud vi vet redan och sådant men ni vet visst inte om det... det finns flera liknande sidor men man ska inte lite på alla , det finns ett forum(kommer inte ihåg namnet) som listar alla som funkar bra osv ... jag kan skicka en bild med mitt paypal account från längesen ( med en annan hemsida som inte accepterar paypal längre...) men jag tjänade iallafall 10$ enkelt från den hemsidan... EDIT: och varför är den under granskning??? jag har inte gjort(postat) något olaglig eller mot forum reglerna... Redigerat 2 Augusti 2006 av darzak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 om ni registrera er gör det med min ''länk'' för då får jag en liten bonus och det är ochså ett sett för er att tacka mig. tycker det låter som reklam för personlig vinst eller hur det nu sägs :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 skule vara trevligt att tjäna lite, men jag tänker inte prova först ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 3 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 men snälla... 1) Laddar ni ner nåt? Nej! 2) ger ni ut kreditkortnummer? Nej!!! och jag har gett er en bild som bevis att jag har fått betalt! varför är alla på fuska forumen ''fegisar'' , vill inte prova något nytt eller bara har negativ attityd mot allt?-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BoNg0 Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 jag är inte feg men är det inte lite väll enkelt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 darzak: Du påstår att man inte behöver ange något kreditkort-nummer eller liknande, men hur ska det gå till när man får pengar? Posten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 3 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 jag säger inte ELLER LIKNANDE lär dig läsa... man kan få på olika vis t.ex : Visa Gift Certificate eller bank check.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg