Hoppa till innehåll

Tjäna Pengar På Internet!


darzak

Rekommendera inlägg

ok jag har hållt på med detta rätt så länge så ni kan lita på mig.

ni kommer få hälften av guiden på forument och den andra hälften på msn eller e-mail.

(den bryter kanske mot forum regler men jag är inte säker)

 

 

okej det finns vissa sidor som betalar dig att registrera dig på saker eller fylla i frågeformulär en sån sida heter: §1.2

det är den jag använder för tillfället och efter 1 dag så har jag runt 20$

om ni registrera er gör det med min ''länk'' för då får jag en liten bonus och det är ochså ett sett för er att tacka mig.

 

 

(EDIT: pengarna asso )

ni måste tjäna minst 5 $ för att få dom men dom blir till svenska kronor i banken så det är inget att oroa sig för.

 

när ni har loggat in så kommer det vara en lista med en massa länkar och bredvid länken så står det vad man ska göra (t.ex register and fill out the survey) och sen står det hur mycket man tjänar när man har gjort klart den ( allt från 1$ till 20$)

 

resten av guiden måste jag ge er genom mail lr msn annars blir jag kanske bannad från fuska.se/forum , det är bara KANSKE men jag vill inte riskera det.. min msn är [email protected]

 

 

EDIT: här är en bild till dom som inte tror (det finns mer men jag vill inte vissa)

 

http://img301.imageshack.us/img301/4337/namnlsgr4.th.png

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men herregud om ni inte vill ha det så gör inte , ni kan låta en forum admin testa och bekräfta att det funkar, jag trodde ni skulle spamma mig med herregud vi vet redan och sådant men ni vet visst inte om det... det finns flera liknande sidor men man ska inte lite på alla , det finns ett forum(kommer inte ihåg namnet) som listar alla som funkar bra osv ...

 

jag kan skicka en bild med mitt paypal account från längesen ( med en annan hemsida som inte accepterar paypal längre...) men jag tjänade iallafall 10$ enkelt från den hemsidan...

 

 

EDIT: och varför är den under granskning??? jag har inte gjort(postat) något olaglig eller mot forum reglerna...

Redigerat av darzak
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om ni registrera er gör det med min ''länk'' för då får jag en liten bonus och det är ochså ett sett för er att tacka mig.

 

tycker det låter som reklam för personlig vinst eller hur det nu sägs :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men snälla... 1) Laddar ni ner nåt? Nej!

2) ger ni ut kreditkortnummer? Nej!!!

 

och jag har gett er en bild som bevis att jag har fått betalt!

varför är alla på fuska forumen ''fegisar'' , vill inte prova något nytt eller bara har negativ attityd mot allt?-.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...