↗ till inläggeten bild på mig, det tycker jag är jäkligt roligt :cool: sen får ni tycka vad ni vill alltså :blink:
:meddum:
varför inte? vad är dte för fel på kortet?
↗ till inläggeten bild på mig, det tycker jag är jäkligt roligt :cool: sen får ni tycka vad ni vill alltså :blink:
:meddum:
varför inte? vad är dte för fel på kortet?
här är två bra kort, enligt mig ^^
Den första ser ondskefull ut :0
Aa f*n, blatte-linjen ;)
Huh?
TP; Deb första var mörk och mystik och riktigt snygg
tackar :)
det roliga är att båda dom två bilderna var tagna samma dag :o
det skillde väll ungefär bara 1 minut mellan båda bilderna :P
Vizzkazz: gillade den första bilden :)
vart är maneten? O.o
Ungefär en centimeter ovanför den vänstra foten skulle jag tro.
edit: såg den nu ^^
Tråkig och allt sånt jag vet, dessutom suger jag på att fotografera men jag tycker ändå att det är kul. :)
↗ till inläggetTråkig och allt sånt jag vet, dessutom suger jag på att fotografera men jag tycker ändå att det är kul. :)
tycker faktiskt att bilden var snygg, och man kan väll inte suga på att gå runt och fota saker? :)
↗ till inläggetAndra bilden var het! :)Tråkig och allt sånt jag vet, dessutom suger jag på att fotografera men jag tycker ändå att det är kul. :)
↗ till inläggetTog bilden idag...
cool bild ;)
Jag vet, kass kvalité på bilden, men vad kan man förvänta sig med en 2 megapixelkamera? :/
Btw, ser ni ljusstrålarna på bilden och den fins lilla regnbågen i hörnet? Jag vet inte hur det blev så, men riktigt snyggt är det. :)
Denna tog jag i vår trädgård... http://img156.imageshack.us/img156/8349/kopiaavsommarhusvagn004gw7.jpg
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in