Gäst Kilimanjaro Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 jag har bränt igenom dom tvä första böckerna om eragon jag älskade dom,nu länktar jag till filmen och den tredje boken.Vad tycker ni?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Att var fett bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Att var fett bra Kunde inte sagt det bättre själv :D :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 åh att murtagh skulle va den andra ryttaren. nu tror jag orik eller roran blir dom godas ryttare liksom 2-2. fett bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Riktigt bra, läste ut Den Äldste igår kväll. Blev förvånad över att Murtagh var ryttaren, trodde typ att det skulle vara någon av Galbatorix högt uppsatta män. Och att Eragon är son till Morzan och bror till Murtagh kom ju också som en chock. Det coolaste i boken var ju lätt när Garzhvog och hans urgaler anslöt sig till Varden. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 jag ska se filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Jag tycker att Eragon är en mycket bra Fantasy bok. Jag har läst cirka 60 sidor i den första boken och håller på att sätta mig in i handlingen. Ska läsa lite i boken nu faktiskt. Ska helt klart se filmen när den kommer ut. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Filmen verkar jättebra, med John Malkovich i en av huvudrollerna kan det inte bli mycket bättre. Visste ni förresten att det ska komma ett Eragon-spel också? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Jupp man ska kunna flyga på drakar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 nähä.klart annars så skulle det ju inte likna eragon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Jag tror spelet kommer bli bra. Det är Vivendi Games som ska göra det. De står bland annat för The Hobbit som är ett riktigt bra spel. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Jag tror spelet kommer bli bra. Det är Vivendi Games som ska göra det. De står bland annat för The Hobbit som är ett riktigt bra spel. :) Spel som ursprungligen kommer från böcker eller filmer blir aldrig bra, så Eragon-spelet lär väl inte bli någon större succé den heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.