ouagadougo Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 Köpte det här underbara spelet av en kompis (väldigt billigt) ohc undrar ewn sak. Jag missade att få Yuffie första gången jag kom till Jonoun. Kan jag få henne senare i spelet, t.ex. när jag har fått Beach Buggie och kan ta mig tillbaka?
Gäst Soffan Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Skrivet 5 Augusti 2006 Du får vänta cirka 10 timmar efter att du varit på Junon, Costa del Sol och Golden Saucer. Det är 1/8 att du möter henne i Junon skogen eller Gongaga skogen. --------Nedanför är hur du får henne. Alltså lite Spoiling. Du väljer själv om du vill läsa det eller ej. När du besegrat henne så måste du svara rätt på fem frågor med tvåsvars alternativ. På fråga ett svarar du: "Not interested" Alternativ 2 På fråga två svarar du: ".....petrified" Alternativ 1 På fråga tre svarar du: "Wait a second!" Alternativ 2 På fråga fyra svarar du: ".....That's right" Alternativ 1 På fråga fem svarar du: ".....Let's hurry on" Alternativ 2
ouagadougo Skrivet 6 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2006 Så, c:a 10 timmar efter tat jag vart i Golden Saucer kan jag möta henne i Junounskogen eller Gonganaskogen?
Gäst Soffan Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Skrivet 6 Augusti 2006 Nej. Efter att du har varit i Golden Saucer har du chans att ta henne. 10 timmar ungefär efter att du inte kunnat fånga henne första gången så har du en chans igen.
ouagadougo Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 (redigerat) Gäller detta även om jag aldrig mött henne? BTW, exakt vad gör Added Effect materia? Gör den samma sak som Elemental? Redigerat 7 Augusti 2006 av ouagadougo
Gäst Soffan Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) Det spelar ingen roll om du mött henne eller inte. :) Du kommer kunna ta henne igen. Länkas det med nåt på ditt vapen så kan det ibland kasta magin på fienden. På rustning så blir du helt immun mot den materian som du har lagt till bredvid denna. Oförståeligt eller förstår du? Redigerat 10 Augusti 2006 av Rowyn
ouagadougo Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 10 Augusti 2006 Fattar, tack för hjälpen.
Bplay Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Skrivet 13 Augusti 2006 Gäller detta även om jag aldrig mött henne? BTW, exakt vad gör Added Effect materia? Gör den samma sak som Elemental? här står allt du behöver veta :) http://www.ffuniverse.nu/ff7/default.asp
Rekommendera inlägg