jenka Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 (redigerat) löste 3:an igår... men nu har jag problem med 4:an i mörkervärlden... var gör jag av tjejen som hänger efter, hon ber om att få komma ut men inte genom den vanliga ingången. Å var e bossen? När jag kollar på kartan e jag i hans/hennes rum men de e tomt? Sen undrar jag oxå hur man kommer in i 5:an Mvh J. Redigerat 3 Augusti 2006 av jenka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Du ska upp på översta våningen (tror jag) och gå genom enn korridor tills du komemr till ett inhägnat fönster med sprickor i golvet under. Kasta en bomb där och spräng upp ett hål så tat solen lyser in. Gå sen ner i rummet under så ser du tat solen lyser in gemom taket. Gå in i ljuset med tjejen så får du möta bossen (tjejen är bossen). 5:ans minns jag inte, vilket slott är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jenka Skrivet 3 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Du ska upp på översta våningen (tror jag) och gå genom enn korridor tills du komemr till ett inhägnat fönster med sprickor i golvet under. Kasta en bomb där och spräng upp ett hål så tat solen lyser in. Gå sen ner i rummet under så ser du tat solen lyser in gemom taket. Gå in i ljuset med tjejen så får du möta bossen (tjejen är bossen). 5:ans minns jag inte, vilket slott är det? de e de som ligger i vattnet nere på kartan i högra hörnet... tack för hjälpen btw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Hmm, minns inte riktigt hur man gör, men har för mig tat du ska åka fram och tillbaka mellan dark world och light world. Har för mig att du ska dra i nån spak och fylla/tömma templet med vatten i light world och sen åka till darkworld och gå in i templet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tussulago_Flikk Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 löste 3:an igår... men nu har jag problem med 4:an i mörkervärlden... var gör jag av tjejen som hänger efter, hon ber om att få komma ut men inte genom den vanliga ingången. Å var e bossen? När jag kollar på kartan e jag i hans/hennes rum men de e tomt? Sen undrar jag oxå hur man kommer in i 5:an Mvh J. 5:an (tror jag) är den mitt ute i sjön där man ( i light world) kan kasta pengar och få fler pilar eller bomber. Simma ut till ön i lightworld, lyft på den mörka stenen och gå in i darkworld så är du inne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg