Ilovecheats Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 snälla hjälp mig!jag vill sååå gärna ha alla trofeer! kan ni hjälpa mig? jag har: Dr.neferios, Lawrens, Skrunch, ratchet, clank, qwark, cortney gears och al. snälla hjälp! :( snälla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Det ser ut som att du har en trofé kvar: Big Al Den finns på planeten Thyrannosis på väg upp till ett av radartornen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 3 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 hm,nej den har jag. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 (redigerat) Hmm, du är det nog Skid McMarxx trofén du inte har. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig för den har inte jag heller. =( Redigerat 3 Augusti 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 3 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 ja,den är det nog!attans,jag har vetet var den är. kommer jag på det så skriver jag det nog här. eller kanske nån annan kommer och hjälper. snälla nån? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Nej det är Plumber som är kvar.. Han är vid Charce Bootsen... Kolla runt hörnet på huset så är Plumber där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 (redigerat) På vilken planet hittar man hans trofé? Redigerat 3 Augusti 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 ahh..Daxx!tack så mycket! jag har fått alla trofeer! :D :D :D då får man komma till insominac museum. :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Har du dessa troféer? Aniltion Nation Trophy(stavning?) Friends of the Rangers Trophy Omega Arsenal Trophy Skill Master Trophy Titanium Bolt Collector Trophy Ripto har du varit på Insomniac Museum på 2 eller 3:an, jag har varit där på båda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 ja,jag har alla trofeer! :gitarr: :gitarr: :gitarr: :D ripto?vad är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Jag undrade bara var man hittade Plumber-trofén. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 5 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 plumber är på Daxx. när du landat så går du ingen stans. kolla uppåt((inte helt upp men,lite.)). kolla runt((på den höjden.)) du borde se den. jag förstår om du inte fattar vad jag skriver om,för jag gör knappt det. :blink: man får ju chets ju mer skillpoints man får..men hur får man den sista cheten? :huh: ((stavning? :huh: )) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg