Eddy_cool_94_ Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Tjena KH kompisar!! Jag har en fråga! Hade ni Ultima sword när ni körde mot den där svarta djävulen i en sten?? Snälla svara! :cool: Har ni några tips hur man kan döda den bossen snabbare??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 (redigerat) Nej det hade jag inte. Mitt bästa tips: Använd mycket items till både Sora, Donald och Goofy, se också till att de har sina kraftfullaste vapen till hands. Redigerat 3 Augusti 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 När han gör en stor eld, skjut is, då försvinner den!, Har mycket MaxElixir och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddy_cool_94_ Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Tackar det visste jag inte!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 jag körde med oblivion, och det var lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Jag körde med det svärdet och klarade det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Ja, har man inte fått Ultima Weapon så är Oblivion det självklara valet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 vist är han enkel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Mm.. Han är lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 (redigerat) Tjena KH kompisar!! Jag har en fråga! Hade ni Ultima sword när ni körde mot den där svarta djävulen i en sten?? Snälla svara! :cool: Har ni några tips hur man kan döda den bossen snabbare??? "svarta djävulen i en sten"? :huh: Ah, nu fattar jag vilken du menar... :rolleyes: Redigerat 10 Augusti 2006 av ruby king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seckuro Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Körde med svärdet det ägde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Gargoyle heter han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg