💬
Logga in
Fuska.se

Rogue Talents

19 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

jag är en lv.17 rogue och missar gouge mer en vad jag träffar, och finnish the move missar jag också jätte ofta vad ska sätta på så detta inte häder

6 Aug 2006
Nivå 3 · Lärling

ja, på lvl 20 och under brukade jag missa jätte mycket med t.ex. Eviscerate, gouge.. det går inte att stärka dom med "better chanse to hit" eller nåt sånt, men om du ska vara sword eller mace rogue då ska du ha hemorrhage! det äger så hårt att det äger hårdare än hårt ! :P

(hemmorhage är först på lvl 35)

(annars kan du ha Cold Blood på 30, jag hade det)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag gissar ni har snabba vapen i Main-hand? Det missar mycket och gör låga crits.

8 Aug 2006
Nivå 3 · Lärling

nej jag har 2.90 och 2.80

10 Aug 2006
Nivå 3 · Lärling

dom är halv snabba...

Nivå 11 · Veteranfuskare

Skaffa iaf ett slött i Main, och snabbt i off-hand, Btw så har Rogues väldigt liten Chance to hit.

11 Aug 2006
Nivå 6 · Fuskare

2.7 & 2.9 e inte särskilt snabbt!!

och sakru har helt rätt i att rogues missar mycket, men slår snabbt ändå.

12 Aug 2006
Nivå 2 · Novis

jag tycker att du ska ta alla din talents och stoppa dom på world tree

(lite onödigt men ändå fick en halv server att skratta åt mig när jag sa det på general) (back to topic)

Jag tycker att du på högre lvl ska skaffa vapen som har Eqip:increases chance to hit by x%

13 Aug 2006
Nivå 2 · Novis

ditt problem kan vara att du har låg fortfarande i weapon skillen..

14 Aug 2006
Nivå 7 · Fuskare

Talents kan tyvärr inte hjälpa dig, eller jo det kanske finns en som ökar chansen att träffa, men det minns jag inte nu. Allt som rogue-talents gör är att öka skadan eller crit-chansen eller förbättra/ge en ny attack.

Och sakru vad babblar du för skit, 80% hit vad säger det dig? Jag använder titan dps-count (jäkligt bra addon, skaffa det). Nej du, om du tror rogue missar mycket så har du fel, däremot så missar dom mer än vissa andra klasser men det kompenseras genom crits och snabbare slag.

Avslutningsvis så skulle jag vilja att du länkar dina vapen, för dom verkar alldeles för slöa för en rogue. Mina är runt 1.5-1.9 och funkar jättebra.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #11

har frågat alla mina andra vänner som är rogue och dem missar aldrig typ beror på lvl, så då undrar vad ska jag sätta min talents jag vill bli en PvP rogue just nu sätter jag dem på combat

Nivå 6 · Fuskare

ja, combat och assaintion e bra :)

Nivå 2 · Novis

*Bortaget*

Senast ändrad:

18 Aug 2006
Nivå 7 · Fuskare

för pvp hoppas jag du menar då. för pve ska man nog satsa mer på subtley.

22 Aug 2006
Nivå 3 · Lärling

Ha en dagger i main hand och ett svärd i off hand , så crittar du både högt och kan göra abrush..

Sätt ut dom på assissional .

Och ingen fara rogue slår snabbast i spelet missar ofta .. :)

öh rogues missar ofta..

sätt 5 i precision för +5% hit..

23 Aug 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

MEn seriöst, + Chance hit är PvE.. Du träffar mer i 60, Jag kör btw 21/8/22, Eller ska iaf köra de, Nu när patchen kom.

Nivå 7 · Fuskare

Sakru håller med dig. Kommer faktisk ha exakt samma antal talent points som du, 21/8/22.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jupp, Det är ju den "Riktiga" Dagger PvP speccen.

25 Aug 2006
Nivå 7 · Fuskare

Mm en kompis (lvl 60 rogue) tipsade mig om den. Riktigt jäkla bra alltså. Fast jag tror jag ska ändra lite och ha med setup och preperation.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in