Drag0nfly Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 (redigerat) Jag älskar dessa spel.. Vad händer i det sista rummet i Bonus World.. Det blir hela svart när jag ska gå in. namnlös.bmp Redigerat 3 Augusti 2006 av Gulp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Varför det blir svart kan jag inte svara på, men jag har hört att det finns ett ställe där man kan kolla på filmer m.m. inne i Bonus World. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 (redigerat) Menar du i Spyro 3 då? finns ju "bonusvärld" i ettan oxå... Mina favvospel oxå, men de håller tyvärr inte alltid måttet i längd... men de är kul i alla fall :) Redigerat 8 Augusti 2006 av Giga_Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Var finns bonusvärlden i det första spelet då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Spelen är ganska roliga, har bara Year of the dragon som jag har fastnat på.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Var finns bonusvärlden i det första spelet då? I Gnastys world, när man räddat alla drakr o fått alla gems o ägg, jag kallar den bonusvärld iaf :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Vad finns det inuti i den om jag får fråga? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Jag syftade å drömvärlden, jag har liksom inte kommit till den än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg