Amaeli Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Vilken gta tycker ni jag ska köpa utom san andreas den har jag redan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Liberty City Stories. Eller så sparar du till GTA IV. men lcs finns inte till pc. Vice City såklart B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Liberity city var en Besvikelse <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 vadå? det finns väll inte till pc? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Kommer man kunna köra online på GTA IV? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Kommer man kunna köra online på GTA IV? GTA IV kommer att vara ett MMO vad jag har förstått ;) Men jag tycker faktiskt att man ska köra GTA till Pc, allt går så mycket bättre då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Vice city var inte lika roligt som jag trodde. Inga ytor. GTAIII är nästan bättre än det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 vadå? det finns väll inte till pc? :huh: Nej, så sant, så sant men jag provade på PSP och det var inte bra kan jag tala om! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Köp Gta 3 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Liberty City Stories. Eller så sparar du till GTA IV. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Grand Theft Auto 3 är jätteroligt och lagom svårt för några veckors speltid. Men dock så är grafiken inte bra och så jag nog rekommendera Vice City på grund av allt som är bättre än GTA 3. Fler fordon, större valmöjlighet på vapen etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Liberty City Stories. Annars köp ett beganat GTA 1 och kör lite klassiskt. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg