ThePunisher Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 (redigerat) Hallå! Vilka mer inbitna splinter cell galningar en mig ser fram emot det nya double agent som kommer ut snart? tror ni det kommer att bli bra? läste någonstans att Ubi Soft gjorde Double Agent för att behålla det som var bra i dom andra SC spelen och to bort det som inte var så älskat. Men, men, jag tror att det blir bra ändå =) vad tror ni? Redigerat 4 Augusti 2006 av ThePunisher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnusmedb Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 jag tror att det värkar tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 ja, om du inte gillar dom andra sc spelen så blir nog inte detta mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Tror att jag ska köpa det :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 jag ska köpa det, ser ut att bli så jäkla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Jag kanske köper det... om jag gör det blir det till 360... det blir ju inge mer MGS för mej, så jag kanske börjar med SC spelen istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Jag kanske köper det... om jag gör det blir det till 360... det blir ju inge mer MGS för mej, så jag kanske börjar med SC spelen istället... det ska du verkligen göra! besviken blir du inte i alla fall :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Jag tycker det bara verkar som om Pandora tomorrow är ett riktigt Spionspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Jag tycker det bara verkar som om Pandora tomorrow är ett riktigt Spionspel. hur kan du tycka det? kolla på chaos theory... pandora tomorrow var nästan en ren kopia av 1an, bara ett fåtal nya rörelser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Har inte spelat Pandora Tomorrow men tycker att Chaos Theory är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 ja, justnu så tycker jag också att chaos theory är bäst, men double agent kommer säkert att bli bästa spelet B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Jag tycker det bara verkar som om Pandora tomorrow är ett riktigt Spionspel. Men vad sjutton... spioner jobbar ju inte med kniv och hugger halsen av folk. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.