ThePunisher Skrivet 8 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Kolla att du har instalerat media player rätt eller något sånt. Har hänt konstiga färger för mig med så pröva något :blink: och hur fasen gör man för att installera det fel? man måste vara en riktigt n00b om man installerar något fel :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Gör följande när du är inne i Media Player: Verktyg -> Alternativ -> Prestanda Där inne sätt Videoaccelartion till Ingen. Det borde funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frobb Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 prova köra i vlc istället mycket bättre program Håller med Yantra totalt, skippa windows media player när du kör filmer. Kör med vlc istället mkt bättre och det klarar mer format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 men nu ville jag fixa mitt windows media player, inte ha tips på andra spelare Kalle Anka: Hittar inte något där det står verktyg O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 http://i113.photobucket.com/albums/n201/CraP0/wm.gif Verktyg -> Alternativ -> Prestanda Där inne sätt Videoaccelartion till Ingen. Det borde funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 jag har inte något sånt på min O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Maximera den först sen borde du se dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 a, nu ser jag den :D tack så mycket, nu funkade det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 håller med yantra, skaffa vlc :) det p00nar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 15 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 håller med yantra, skaffa vlc :) det p00nar men jag har inte frågat om någon annan spelare så sluta tippsa mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.