0013 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 När jag skaffade min gula glimmande namnefetkt så blev det svarta namnet innuti blått. Varför är det inte svart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 bara en namneffekt åt gången, så e de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Man kan bara ha en effekt på namnet åt gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Ja men texten som ska vara innuti Det glimmande namnet ska vara Svart(Så var det från början) Men det är blått på min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Men det ska vara så med glimmande. Jag vill inte ha så mörkt namn men jag har inte råd med ändring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Ditt är ju grått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Nä YoTo har blått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 kan inte admin ge tillbaka min gröna färg som jag hade på den gamla sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 försent tror jag FireBall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 oj, förlåt, jag läste inte riktigt vad du skrev 0013...men din namn ÄR svart, men de gula glittret får de att se ut som blå!!! de e en synvilla så att säjja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jaha, så har jag´grön bara för jag tenker på grönt eller??, eller min ser spegelfärgad ut. jag tenker på en spegel.. aså synvillor får man för man tenker på nåt annat än man kollar på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.