darzak Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 (redigerat) och jag och några kompisar ska fixa en pk runda på ?????? och vi hoppas det blir många som joinar... vi kommer börja vid varrock och sticka till hill giant huset och campa där lite sen sticker vi bara runt och dödar allt vi ser , jag Bindar allt i 5 sekunder så vi hinner döda 100% vi vill göra ha MAGES men ochså ranger ,,, warriors kommer ha det lite svårt men kom endå det blir roligt!!! vi bestämmer tiden senare så vi har en tid som passar flesta... komihåg ta med matsäck (hehe)jag själv är ranger och kommer ha runt 50 ranging på ?????? så jag får in 5-6 hela tiden , om det blir jätte många som joinar så kampar vi inte utan bara springer runt i en klunga och döda allt vi ser... ( det funkar jätte bra) den som får killen får killen inget begging om att få... ( alla hjälptes åt) det skulle vara jättebra om ni hade teamspeak/ventrilo och mic för då blir det jätte enkelt om vi blir ambushade och sånt så inte alla springer osv... ( det är jätte skämmigt när en level 35:a attackerar en i klungan och alla springer och börjar backstabba varandra...) skriv ingame name, level och stats om ni vill join ( ni hinner göra en ny gubbe som blir level 40~ tills på ??????). jag hoppas många joinar annars kanske det inte blir något ?????? = ett datum som vi bestämmer det verkar inte bli ngn runda... ingen vill ... vi hade total 7 men vi behöver lite mer.... vi skulle typ ha lurat och sånt.... Redigerat 5 Augusti 2006 av darzak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 jag kan va me på min pure om nån annan kommer namn:s w e 1 ranged lvl:60 - 61 combat lvl:42 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cool_G Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 vill vara med Namn: Nicke_45 är warrior men kan va kul iallafall :student: Combat lvl 59 att lvl 51 str lvl 51 def lvl 45 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 lite för hög lvl men det kan va kul(om jag får alltså) Combat lvl 73 Stats: 60 atk 65str 52def 47range 40 mage (p2p world eller f2p world?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sw3buzz Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Jag e med! Namn: n0 1 0wnz Range lvl: 61 Max hit: 10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mucko10 Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 jag kan vara med, jag använder min main, ni ser ut att behöva en höglvl aacc.. chrille89 är användarnamnet och jag är lvl 87 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 jag är med fast jag är lvl 30 och är range lvl 40 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg