Hoppa till innehåll

Joina Våran Pk Runda!


darzak
 Dela

Rekommendera inlägg

och jag och några kompisar ska fixa en pk runda på ?????? och vi hoppas det blir många som joinar... vi kommer börja vid varrock och sticka till hill giant huset och campa där lite sen sticker vi bara runt och dödar allt vi ser , jag Bindar allt i 5 sekunder så vi hinner döda 100% vi vill göra ha MAGES men ochså ranger ,,, warriors kommer ha det lite svårt men kom endå det blir roligt!!! vi bestämmer tiden senare så vi har en tid som passar flesta... komihåg ta med matsäck (hehe)jag själv är ranger och kommer ha runt 50 ranging på ?????? så jag får in 5-6 hela tiden , om det blir jätte många som joinar så kampar vi inte utan bara springer runt i en klunga och döda allt vi ser... ( det funkar jätte bra) den som får killen får killen inget begging om att få... ( alla hjälptes åt)

det skulle vara jättebra om ni hade teamspeak/ventrilo och mic för då blir det jätte enkelt om vi blir ambushade och sånt så inte alla springer osv... ( det är jätte skämmigt när en level 35:a attackerar en i klungan och alla springer och börjar backstabba varandra...)

 

 

skriv ingame name, level och stats om ni vill join ( ni hinner göra en ny gubbe som blir level 40~ tills på ??????).

 

 

jag hoppas många joinar annars kanske det inte blir något

 

 

?????? = ett datum som vi bestämmer

 

 

det verkar inte bli ngn runda... ingen vill ... vi hade total 7 men vi behöver lite mer.... vi skulle typ ha lurat och sånt....

Redigerat av darzak
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 5 månader senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...