johanna Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 TEAM HOSPITAL! Nu börjar jag snart att gråta.. jag lyckas aldrig, har haft spelet i säkerty fyra år...HJälp mig.. kramar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 TEAM HOSPITAL! Nu börjar jag snart att gråta.. jag lyckas aldrig, har haft spelet i säkerty fyra år...HJälp mig.. kramar Vad behöver du hjälp med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johanna Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 När jag har spelat några banor går allt i kras.. pengarna tar slut och alla dör, jag kommer inte längre. förlorar hela tiden, tänkte om nån visste hur man kan få mer pengar, saker mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Vad gör man på spelet är typ en doktor lr något :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johanna Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Man ska bygga och få ett sjukhus att gå ihop både ekonomiskt och så ska man hålla sin status uppe genom att rädda så många patienter som möjligt. /johanna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 är det svårt :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raxo Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 om du vill köra med fusk kan du ju bara gå in här http://www.fuska.se/fusk/visafusk.php?fusk=1069 eller om du inte vill det föreslår jag att du tar det lite lugnt med pengarna i början och försöka gå i plus och bygga nytt när det går bra. Ps: forska inte för mycket på levande bara :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Mitt Theme Hospital hänger sig hela tiden. Och ändå är det original dvs inte kopierat! Borde åka till den där affären nånstans i södra Öland och klaga... fast det lär väl inte hjälpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.