Icecold_Angel Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 (redigerat) Ni som spelat FFX, är det någon som vet vad låten som är undertiden Tidus spelar blitzball i början, och när "gänget" möter Braska's final aeon i slutet heter? Den är ju grymt :cool: please! // Iskall Ängel Redigerat 4 Augusti 2006 av Icecold_Angel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Det är samma låt i slutet på spelet. Också jag har spelat det men jag vet inte vad den heter. Den kan vara egen gjord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 (redigerat) Jadu... Om det är hårdrockslåten du menar så heter den Otherworld. Du kan finna den här. http://www.ffdream.com/?cat=downld&rub=ostff10 Klicka bara på noten, Disc 1 så laddar du ner den. :) Redigerat 6 Augusti 2006 av Rowyn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Tack Rowyn jag letade också efter den. förresten måste det vara olaglig sida för ff tracksen kan man köpa på skiva men är du säker på att det är gratis rowyn? det står ju telecharger nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Telecharger är franska och betyder Download/Ladda ner. ^^ Jag har använt denna sida sedan 2-3 år tillbaka så det är inga hakar om detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 pust tack man blev lite skraj där :D du är en ängel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg