Megaklumpen Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Skrivet 5 Augusti 2006 Jag har några frågor om Emerald! Vart ligger grottan som man kan fånga Spheal i?(Shoal Cave) Vad kan man mer göra än att fånga alla pokemon när man har klarat E4? Vart finns fossilerna?
Girafariglove Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Skrivet 5 Augusti 2006 Jag har några frågor om Emerald! Vart ligger grottan som man kan fånga Spheal i?(Shoal Cave) Vad kan man mer göra än att fånga alla pokemon när man har klarat E4? Vart finns fossilerna? 1. Utanför Mossdeep staden gym 7. 2. Fånga regissarna, Raquasa, åka till Battle Tower. 3. I öknen inne i det högra övre hörnet.
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Skrivet 5 Augusti 2006 Här är svaren: 1.Shoal Cave ligger norr om Mossdeep City. 2.Efter E:4an Kan får man en biljett till Battle Frontier, Där kör man olika sorters matcher (Jätteskoj). Man kan också försöka Breeda fram det "Ultimata" Laget, EV-träna, Ge Tm:s etc. Och Man Kan även va med i Pokémon contests (Också jätteskoj) 3.Dom finns i Mirage Tower, i Öknen. Så där ja! :)
Megaklumpen Skrivet 5 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2006 (redigerat) Tack så mkt.. tre frågor till bara.. Vart får man saken så man kan gå in i Safari Zone? Vad finns det i tornet som finn i öknen? Hur kommer man vidore från 2:a våningen i de tornet? Redigerat 5 Augusti 2006 av Megaklumpen
Cryo Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Skrivet 6 Augusti 2006 1. vilken sak? du kan väl gå in där när som helst. 2. Tornet i öknen är mirage tower där fossilerna finns 3. du måste ha mach bike och cykla snabbt över sprickorna i golvet.
Megaklumpen Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 tack, men de funkar inte när ja ska cykla över sprickorna, ändå håller jag i B
Cryo Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 vadå håller inne b? du ska cykla... och du ska starta från ett sånt avstånd så att du hinner upp i hög hastighet..
Megaklumpen Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 skit sak samma, har fått och återupplivat båda fossilerna nu iafa!
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Skrivet 10 Augusti 2006 Visste du att den andra fanns i Desert Underpass?
Rekommendera inlägg