Nami Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Skrivet 5 Augusti 2006 Nu har jag kollat på Serebii och dom sa att denhär bilden kommer troligen vara starters i Diamond och Pearl. Jag tycker att kängurun var jättesöt! Den kommer jag att välja. Kängurun - Fighting Noshörningen - Phsychic Katten - Dark
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Skrivet 5 Augusti 2006 ÅÅ, Noshörning ser ut som en liten Baby-Triceratops, Jag älskar Dinosaurer, den kommer jag ta!! :wub: :wub:
Nami Skrivet 5 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2006 Kängurun var den sötaste tycker jag :D Det ser ut som katten har en näbb x'P
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Skrivet 5 Augusti 2006 Mmm, Fast jag tror att alla kommer bli as-häftiga på den högsta "Nivån".
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Skrivet 5 Augusti 2006 Fast jag hoppas att detta verkligen ÄR starterna, Flera sidor skriver ju att det bara är rykten.. :( :(
Nami Skrivet 5 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2006 Mja, Men Serebii sa att det är troligen det, för dom starters är gjorda profisionella, så dom komemr nog vara starters :D
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Skrivet 5 Augusti 2006 Mja, Men Serebii sa att det är troligen det, för dom starters är gjorda profisionella, så dom komemr nog vara starters :D HURRA!!! :D :D :D
Nami Skrivet 5 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2006 Hoppas dom kommer med mer Pokemon snart :zzz:
Cryo Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Skrivet 5 Augusti 2006 Kängurun var lätt sötast och tuffast.. ska nog ta den om jag skaffar diamond eller pearl.. men nu bryter dom ju grejjen med att startpokemonen ska vara gräs, eld och vatten
Nami Skrivet 5 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2006 Aa, det tycker jag är dåligt, men dom var ju iaf söta ;P
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Skrivet 5 Augusti 2006 Jag tycker Noshörningen är MYCKET sötare än Torchic, som jag tyckte va sötast förut. :)
Rekommendera inlägg