Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Jag tar soklart Pingvinen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Gillade nog sköldpaddan o sen pingvinen. Absolut INTE apan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 hehe jag tar den fulaste apan :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 6 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Haha, Apn var ju rätt cool ;P Men tar inte den X) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Synd att Det inte var dom där Psychic/Fightning/Dark, Fast jag får väl nöja mig med dom där, Pingvinen ser ut som Pingus lillebror, fast jag tar Sköldpaddan, ser iaf lite ut som en Dinosurie. :wub: :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 6 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Tycker det är bra att dom inte tog Fight/Dark/Phsychic typer till starters. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Why? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 jag ska söcka uttväcklingarna.tar pinggu :wub: :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 6 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Why? Tycker det skulle vara dåligt bara, dom har ju haft Grass/Fire/Water i alla spelen, tkr dom ska fortsätta med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 ja för pcyckich har ingen effekt mot dark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Nu har jag kollat på Serebii och dom sa att denhär bilden kommer troligen vara starters i Diamond och Pearl. Jag tycker att kängurun var jättesöt! Den kommer jag att välja. Kängurun - Fighting Noshörningen - Phsychic Katten - Dark Jag tror att den ni kallar för katt är en grip! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Gillade nog sköldpaddan o sen pingvinen. Absolut INTE apan. Detta blir nog forsta gongen jag inte tar Fire Pokemonen forst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg