Nami Skrivet 14 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 jag läste på www.pokemon-safari.com att det var en sköldpadda :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 jag ska ta sköldpaddan i första hand och i andra hand apan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Här har dom mycket bilder från Pearl/Diamond. http://www.psypokes.com/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 15 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Det har dom på Serebii med :P http://www.serebii.net/diamondpearl/pics.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jag ska ta Sköldpaddan. Jag älskar ju vatten pokémons, men det innebär att jag nästan aldrig har någon annan typ, vilket gör att jag aldrig är stark mot vatten själv :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Okej, men om bilderna i den här tråden så är utvecklingen inte speciellt snygg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Vem bryr sig? Blir utväcklingarna någonsin snygga? (Förutom Feebas och Milotic) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Jag bryr mig ;D Jo, det finns väldigt många som blir snygga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Du fattar poängen. Pokémons är gulliga från början, sen blir de bara fula, eller coola. Men ingen pokémon är särskilt snygg. Inte en utväckling i allafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Jo det finns många ;) Eevee utvecklingarna, Bellossom (Stavning?) Vileplume, Roselia's nya utveckling, Sen finns det massa mer, och dom som inte har en utveckling. Aa, men visst, alla blir inte snygga ;) Men jag vill bara ha såna som jag tycker är söta eller snygga. (Coola med ibland) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 :P Okej, jag bryr mig lite om utseendet, vill helst bara ha coola! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 17 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Okej :P Men nu får vi nog sluta gå OT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg