Olton Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 TJenrae, tänkte dela med mig av ett coolt online RPG-spel http://www.monstersgame.se/?ac=vid&vid=21016623 Testa det, grymt ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Palla din rekryteringslänk. Om jag ska prova det så tar jag bort det sista i länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 det inte inte ett rpg spel... det är ett textbasserat spel men rätt kul dom första sekundrana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 jag har fusk till det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 ehm..ok men..jaha...ganska smart men ändå ful att du får ett bonus för att vi spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 jag har fusk till det... Det är så himla tråkigt när man fuskat på text baserade spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 (redigerat) Inte längre! patchat! Redigerat 15 Mars 2007 av darzak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaccs Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Jag har lyckats bli lvl 28 och har 70 i alla stats helt utan fusk era noobs;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.